
Ова се нашите Блинк гледишта, приказни, победени предизвици и работите кои ние ги враќаме на нашето општество
и на дизајн и ИТ заедниците во Македонија.
Продажбата оди лошо во последно време? Нема доволно клиенти? Слаба посетеност на вашиот кафиќ или ресторан? Лоша продажба во дуќанот?
Двете вечни прашања на секој што води профили на социјалните медиуми се колку објави на ден и кога да ги објавам? Еве го дефинитивниот предлог за бројот и времето на објавување, на најпопуларните социјални мрежи во Македонија.
Маркетинг, брендинг, рекламирање, РОИ, ППЦ, ЦПЦ, ПР… Маркетинг индустријата здравје боже има многу кратенки, термини и стручен жаргон, кој ни си го користиме цело време, но нашите клиенти не секогаш не разбираат.
Инстаграм стори форматот го користат повеќе од 500 милиони луѓе дневно, со годишен пораст од 100 милиони нови корисници. Не треба ниту да се заборави на најновата брзо растечка мрежа ТикТок, која исклучиво го користи Стори форматот.
Пишувањето на убедливи текстови знае да биде навистина тешко, но не мора да биде. Еве 5 начини како да пишувате подобро.
Без разлика дали работите во голема фирма со голем буџет или мала агенција, дизајнот за социјални медиуми воопшто не мора да биде комплексен процес.
Живееме во дигитален свет кој се зголемува сѐ повеќе од ден на ден. Бизнисите кои нема да се приспособат за социјалните мрежи, ќе трпат големи загуби.
Во модерното работно место, состаноците не смејат да одземаат време и да ја намалуваат продуктивноста.
Најчестата грешка која маркетинг лицата ја прават во Македонија е градење на маркетинг кампањи инспирирани од Америка.