Ова се нашите Блинк гледишта, приказни, победени предизвици и работите кои ние ги враќаме на нашето општество
и на дизајн и ИТ заедниците во Македонија.
Обработени се 519.354 објави од 11.721 уникатни корисници (бројот на корисници се зголемува од почетниот број бидејќи ги преземаме и нивните ретвити, цитати и одговори
Во светот на дигиталниот маркетинг и продажбата преку социјалните мрежи има проста вистина: никој нема да следи Фејсбук страница што постојано продава и објавува продукти.
Тренинг за напреден дигитален маркетинг и менаџирање на социјални мрежи во Белград, воден од Демијан Хаџи-Ангелковски и Оливер Костоски. Доколку ви треба помош, обуки или корпоративни тренинзи,
Светксата пандемија со коронавирус, не’ затвори сите дома, но тоа што е уште пострашно е што ги затвори повеќето бизниси, да мораат или да редуцираат
Се разбира дека некој што работи во агенција за дигитален маркетинг, ќе каже дека традиционалните маркетинг тактики изумираат, но за жал или за среќа, повеќе
Продажбата оди лошо во последно време? Нема доволно клиенти? Слаба посетеност на вашиот кафиќ или ресторан? Лоша продажба во дуќанот?
Двете вечни прашања на секој што води профили на социјалните медиуми се колку објави на ден и кога да ги објавам? Еве го дефинитивниот предлог за бројот и времето на објавување, на најпопуларните социјални мрежи во Македонија.
Маркетинг, брендинг, рекламирање, РОИ, ППЦ, ЦПЦ, ПР… Маркетинг индустријата здравје боже има многу кратенки, термини и стручен жаргон, кој ни си го користиме цело време, но нашите клиенти не секогаш не разбираат.
Инстаграм стори форматот го користат повеќе од 500 милиони луѓе дневно, со годишен пораст од 100 милиони нови корисници. Не треба ниту да се заборави на најновата брзо растечка мрежа ТикТок, која исклучиво го користи Стори форматот.
Пишувањето на убедливи текстови знае да биде навистина тешко, но не мора да биде. Еве 5 начини како да пишувате подобро.
Без разлика дали работите во голема фирма со голем буџет или мала агенција, дизајнот за социјални медиуми воопшто не мора да биде комплексен процес.
Живееме во дигитален свет кој се зголемува сѐ повеќе од ден на ден. Бизнисите кои нема да се приспособат за социјалните мрежи, ќе трпат големи загуби.